۶/۰۳/۱۳۸۸

وزارت بهداشت سه شكايت عليه مدير عامل كانون مطرح كرده است

وزارت بهداشت سه شكايت عليه مدير عامل كانون مطرح كرده است



وزارت بهداشت در عكس العمل به اطلاع رساني هاي كانون هموفيلي ايران در رابطه محدوديت دسترسي به فاكتور 7 و مرگ سه بيمار ، واردات فاكتور 8 از كشور كره كه فاقد تاييديه بين المللي FDA و يا EMEA است كه طي اطلاعيه اي هيئت مديره كانون رسما عدم مصرف آن را به بيماران توصيه نموده است و همچنين اطلاع رساني خبر يك معامله جديد ديگر با كشور كره و خريد فاكتور 8 نوتركيب از شركت گرين كراس كره اي كه براي اولين بار در اين كشور توليد مي كند سه شكايت عليه مدير عامل كانون مطرح نموده است كه در رابطه با هر سه جلسه شكايت جلسه مقدماتي در دادسرا برگزار و امروز در رابطه با شكايت سوم اخرين دفاع توسط دادسرا اخذ گرديد.

شخصا مي توانم فقط از اين شيوه برخورد وزارتخانه در حوزه نقد كانون حامي بيماران هموفيلي اظهار تاسف بنمايم . دولت دهم در آستانه تشكيل است و صلاح ندانستم موضوع اين شكايت ها را به رسانه ها انتقال دهم. فارغ از چالش هاي كانون با وزارت بهداشت دكتر لنكراني وزير موفقي است و هنوز اندكي اميدواري وجود دارد شايد در اين سمت باقي بمانند. ما هميشه نگران شروع به كار وزاريي هستيم كه در آن حوزه فعاليت اجرايي و مديريتي بالا ندارند. چر كه اساسا دو سال طول مي كشد كه بر وزارت خانه مسلط شوند و عملا دو سال بهره مفيد دارند. لذا ترجيح مي دهم حاشيه جديدي نسازم و شكايات را در سكوت خبري پيگيري كنم. به قضاوت عادلانه و لطف پروردگار بسيار اميدوارم. البته يك كمي هم به تجديد نظر وزارت بهداشت در اين نوع موضع گيري ها آنهم در سايه انجام پروژه هاي مشترك و اعتماد متقابل اميدوارم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

نتیجه پیگیری 974 که درمان پاسخ نداده چی شده؟

ناشناس گفت...

قويدل: به نظر مي رسد چارهاي جز شكايت مجدد باقي نمانده است . منطقي به نظر مي رسد تا تشكيل كابينه جديد صبر كنيم بعد اقدامات لازم را شروع كنيم.

ناشناس گفت...

اتل متل قویدل
حلال صد تا مشکل

محمد حسن منصوری .r گفت...

جناب آقای قویدل سلام
احتراما فرزند انجانب که دانشجوی رتبه اول ترم آخر رشتهIT ونفر جهارم کشور در کنکور ورودی دانشگاهها بوددر تاریخ1/11/88 در بیمارستان شهید محمدی بندر عباس تحت عملRinoplast قرارمیگیرد که به دلیل سهل انگاری پزشکان در اثر کمبود اکسیژن دچار ایست قلبی شده وپس از بیست دقیقه که قلبش ایستاده بوده مجددا احیا میگردد . از تاریخ فوق تاکنون که هفت مامیگذرد از ناحیه گردن به پائین فلج وشکایتهای من در محل به جائی نرسیده است تقاضامندم در صورت امکان راهنمائی فرمائید . با تشکر محمد حسن منصوری -0367921436- .9139602436