۵/۱۰/۱۳۸۸

9 مرداد سي و ششمين سالروز تاسيس سازمان انتقال خون و پيام 36 كودك هموفيلي

9 مرداد سي و ششمين سالروز تاسيس سازمان انتقال خون و پيام 36 كودك هموفيلي

با توجه به برگزاري جشن سالروز تاسيس سازمان انتقال خون ايران 36 كودك هموفيلي در مراسم جشن اين سازمان حضور يافته و يكي از كودكان به نمايندگي از كودكان هموفيلي اين پيام را قرائت كرد. رئيس سازمان انتقال خون ضمن حضور در جمع كودكان و ابراز لطف و مهرباني نسبت به آنان اين فرصت را به كودكان دادند كه پيام خود را كه با عكس همانروز آنها زينت يافته بود به دريك قاب عكس به رياست سازمان تقديم نمايند. متن اين پيام به شرح زير است :


به نام پروردگار يكتا و توانا

ما 36 كودك هموفيلي پيام سپاس جامعه هموفيلي ايران را در سي و ششمين سالروز تاسيس اين سازمان براي كاركنان سازمان انتقال خون به ارمغان آورده ايم. اين پيام بزرگترين هديه اي است كه ما مي توانيم افتخار نمائيم به پاس تلاش هاي شبانه روزي شما به همراه 36 گل سرخ به شما تقديم نمائيم. ما آمده ايم به شما بگوئيم ما به لطف مردم و تلاش شما زنده ايم، لبخند مي زنيم و به آينده اميدواريم.


كاركنان محترم سازمان انتقال خون ، از شما تمنا داريم تشكر صميمانه و قلبي مارا به ميليونها هموطني كه با هديه خون شان ادامه حيات ما و ديگر نيازمندان به خون را ممكن ساخته اند اعلام نمائيد. ما و ديگر نيازمندان به خون هيچگاه فرصت آن را نيافته ايم از اين انسانهاي شريف و نيكوكار تشكر نمائيم. اما مي دانيم بخش از وجود آنها در رگ هاي ما جاري است و در لحظه لحظه هاي عمر ما ياد آور نيكي و مهرباني آنهاست . امسال در روز جهاني هموفيلي 28 فروردين ما كودكان هموفيلي توانستيم بخشي از آرزو هاي خود را براي نمايش يك تيم درمان جامع تمرين كنيم . من آرش مي خواهم وقتي بزرگ شدم يك دكتر متخصص ارتوپدي شوم. عرفان مي خواهد يك دكتر آزمايشگاه انعقاد ، امیر حسین یک دندانپزشك ، وحید فيزيوتراپيست، زهرا یك پرستار ، علی پزشك عمومي، زینب يك دكتر آزمايشگاه ، ناهید یک مددكار ، یوسف دکتر عفونی ، افشین یک روانپزشك، و حدیث یک دکتر زنان می خواهد بشود. ما همه مي خواهيم به بيماران هموفيلي خدمت کنیم. امروز به آن مي انديشيم وقتي ما پزشك شديم فقط در سايه تلاش شما كاركنان سازمان انتقال خون كه هديه هاي ارشمند مردم را به ما مي رسانيد مي توانيم به مردم خدمت نمائيم . ما بدون اين هديه ارزشمند كاري از دستمان ساخته نيست. ما دستهاي كوچكمان براي دعا به آسمان بلند مي كنيم و با قلب هاي كوچكمان براي سلامتي اهداكننگان خون و كاركنان زحمتكش سازمان انتقال خون كشور عزيزمان ايران دعا مي كنيم. ما از خدا مي خواهيم به ما اين فرصت را عطا نمايد كه روزي بتوانيم با خدمت به مردم گوشه اي از اين تلاشهاي ارزشمند و انساني را جبران نمائيم. ما مي توانيم.


کودکان هموفیلی به نمایندگی از کانون هموفیلی ایران – نهم مرداد یکهزار و سیصدو هشتاد و هشت

هیچ نظری موجود نیست: